Forum

De snelste Gran Turismo 5 Community van Nederland en België

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: 1
AuteurOnderwerp:Twin Ring Motegi in nieuwe DLC

Tarzan
Beheerder
Twin Ring Motegi in nieuwe DLC
on: 21 June 2012, 21:07

Zoals verwacht komt Twin Ring Motegi naar GT5. Er komen vier verschillende versie beschikbaar, de road course, super speedway, east course en west course. De DLC is binnenkort beschikbaar voor € 5,-.

De Toyota FR-S komt binnenkort ook naar GT5. Deze zal gratis beschikbaar komen, cadeautje van onze vriend Kaz!

GT5Guide-Teammember - PSN: GT5Guide_Tarzan

vince_lown-
oise
Beginner
Re: Twin Ring Motegi in nieuwe DLC
on: 21 June 2012, 22:26

Mooi, dat had ik al een beetje verwacht. Je zet zo'n circuit niet zomaar even in elkaar namelijk.
Zeker niet alleen voor een onderdeel als de GT Academy. Ik vind het een zeer mooie baan, maar
nu komt die. Ik heb alles goud, tot in ronde 8. Zilver, natuurlijk was te verwachten, word moeilijker maar kan daar op die ring maar geen goud rijden zelf geen zilver??? Brons wel, maar die tijd van b.v. Tarzan, bizar. Hij staat landelijk op de 9e plaats. Verbaast me niks. Ik doe natuurlijk gewoon mee als een soort training, ben jaren weg geweest en natuurlijk veel te oud. GT1 en 2 jah daar was ik met een Mad Caz stuurtje zeer snel mee. Dan praten we over c.a.1999/2000. Nu ik wat meer tijd heb ben ik weer volop bezig, maar wel in een wereld van de Nintendo generatie, die snelheid ken ik nog van me zoon.

KORTOM LEUK DAT DIE BAAN ERBIJ KOMT, HAHAHAH DUS JONGENS HET WORD ALLEEN MAAR LEUKER's NOU NOG DIE PORSCHE's ZO NIET JAMMER DAT DIE RUF's ZIJN OOK GOED, AL ZAL IK GRAAG EEN GT VERSIE ZIEN.

jrsnijder
Moderator
on: 24 June 2012, 17:44

Volgens mij hebben we er dan ook weer een baan als Daytona bij met combochten als ik het goed heb.
Mooie voor een volgende NASCAR event.

vince_lown-
oise
Beginner
on: 24 June 2012, 20:09

Klopt, is chill. Vind het een mooie baan.

Tarzan
Beheerder
on: 27 June 2012, 17:31

De DLC Twin Ring Motegi-pack en de Scion FR-S '12 voor Gran Turismo 5 zijn nu verkrijgbaar via de PlayStation®Store. De Scion FR-S '12 kun je zonder extra kosten downloaden. Maak van deze gelegenheid gebruik om onze downloadbare content uit te proberen.

Twin Ring Motegi-pack
Deze DLC kost €4,99 en voegt meerdere lay-outs van het circuit Twin Ring Motegi toe aan GT5: Road Course, Super Speedway en Oost en West.

Download het beroemde Japanse circuit en verken de verschillende lay-outs.

Scion FR-S '12
Deze DLC voegt de achterwielaangedreven Scion FR-S '12 toe aan Gran Turismo 5. De DLC wordt kosteloos aangeboden.

Deze compacte sportwagen met motor voorin is het broertje van de Toyota 86. Download dit racemonstertje en voeg hem toe aan je garage.

landa
Pro
on: 27 June 2012, 18:02

Ik heb hem net gedownload :)

GT5Guide-Teammember - PSN: GT5Guide_Landa

Tarzan
Beheerder
on: 28 June 2012, 21:32

Is het wat?

landa
Pro
on: 29 June 2012, 11:16

Ja een korte uitvoering ala suzuka east, de academy uitvoering, het roadcircuit (mi de leukste) , en een Oval.
Heb gisteren een poosje de roadcourse getest en het is een welkome aanvulling...laatste echte circuit was Spa.

GT5Guide-Teammember - PSN: GT5Guide_Landa

Pagina's: 1
Gran Turismo Community Forum by ROKS
Pagina geladen in: 0.222 seconden.

Volg ons ook via:

↑ Naar boven ↑